Neda Neda
75
BLOG

tylko

Neda Neda Rozmaitości Obserwuj notkę 1

I niby czytam tę felicytologię, ale wciąż rozumuję swoje

            tylko

A tego po-między

nie widzę

Jakby tekst obrosły puste miejsca, czarne dziury

 

A przecież jeśli to tylko jest – czarne miejsca, puste dziury

jeśli tym tylko jestem – bezsilnym jeźdźcem, którego byle kuc byle stępem może zrzucić z grzbietu, zawrócić z drogi…

jeśli nie jestem wykutym w skale ciała – choć tylko – motylem…

jeśli idźcie, jesteście posłani nie do mnie jest…

jeśli mój Bóg nie jest delikatnym bogiem

i nie przychodzi tylko w lekkim powiewie…

 

…to nawet kiedy przez skórę, bo nie przez głowę, i wbrew sobie, wchłaniam tę felicytologię

tego po-między nie widzę

tego po-między, czym mogłabym odmienić wszystkie nieszczęścia, nie robię

 

i dalej rozumuję swoje

                                     tylko

i dalej wybieram to, kim…

i dalej wybieram to, czego mieć nie mogę…

Neda
O mnie Neda

... moich słów Nasiona spadły na suchą Glebę i nie wyrosły. To moja wina. E.M.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości